Egil Landfald Skrevet Juni 6, 2021 Skrevet Juni 6, 2021 Hei - er det noen i Stavanger-området som har kunnskapen og muligheten til å reparere / re programere slike styre enheter ? Det ligger flere video på You Tube, som vise slike reparasjoner, så det er tydeligvis mulig ! Håper det finnes slike "Pettersmart" i nærheten her og ! 🤣 🤞 En dag jeg skulle starte opp bilen, kom det opp en drøss med feilmeldinger og pling pling !! Fikk ikke satt bilen i gir en gang !! 😩 Etter litt feilsøking fant jeg ut at isoleringen på strømledningene inn til venstre frontlykt var gnikket vekk ! Nå etter at dette er utbedret står jeg tilbake med feil på ZGM og JBE ( Junction Box Electronics ) + feil på takluke funksjonen ! Noen som har noen gode råd eller kan hjelpe med å fixe dette ?🧐 All hjelp mottas med takk ! 🥴
E.C. Skrevet Juni 6, 2021 Skrevet Juni 6, 2021 Mange vraka biler og brukte moduler på markedet. Kjøp deg en brukt modul, bytt den og få hjelp av noen til å kode den inn. Du kan søke opp BimmerUpgradeNorway, de kan hjelpe med det meste av koding.
Egil Landfald Skrevet Juni 6, 2021 Forfatter Skrevet Juni 6, 2021 E.C. - tusen takk for tipps ! BimmerUpgradeNorway skal sjekkes opp ja.. jeg har ikke benyttet de tidligere ! 👋👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå