Bamse525 Skrevet Juni 7, 2021 Share Skrevet Juni 7, 2021 (endret) Noen som har byttet vidusviskermekanisme på E61 ? får ikke av den braketten som står midt på bilde , plastdekselet som står foran sitter i mange små skruer som jeg ikke får ikke fingrene ned der .... Endret Juni 7, 2021 av Bamse525 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 7, 2021 Share Skrevet Juni 7, 2021 Jeg levert min bil på verksted for å skifte den braketten, å de synes det var trangt, men fikk det til. De brukte 1 time for å skifte braketten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamse525 Skrevet Juni 7, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2021 (endret) Hei, ok, snakket med GS bil i Skien som sa 2,5 timer...med bytte av mekanisme og motor Endret Juni 7, 2021 av Bamse525 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 7, 2021 Share Skrevet Juni 7, 2021 Jeg sjekket kvitteringen min, og der stod det 1,65 time og det var inkludert gjenging av ny brakett, da den nye ikke inneholder gjenger. Men dette er jo bare for referanse til deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 7, 2021 Share Skrevet Juni 7, 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamse525 Skrevet Juni 7, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2021 Fikk djevelskapet ut Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå