318 cab Skrevet Juni 13, 2021 Share Skrevet Juni 13, 2021 Har gnist hvordan sjekke besintilførsel på n42 motor + andre mulige feil håper på svar. bilen e46 318 cab hilsen Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 13, 2021 Share Skrevet Juni 13, 2021 Dra ut en bensinslange og se om det kommer bensin når tenninga er på? Andre mulige feil - diagnoseverktøy først og fremst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 cab Skrevet Juni 13, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2021 Har impa men lite hjelp når ikke bilen går sånn jeg tolker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 13, 2021 Share Skrevet Juni 13, 2021 Vel, ja og nei. Du er jo meget sparsommelig med detaljer om problemet og i kombinasjon med at jeg ikke kjenner til dine kunnskaper og bakgrunn så er det vanskelig å foreslå et sted å starte. Diagnoseverktøy vil kunne avsløre om du har noenlunde fungerende ECU og at du ikke har problem med startsperre. Jeg antar at starteren fungerer og at du har nok strøm til å dra motoren rundt siden du har sjekket gnist. Har du f.eks prøvd med startgass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 cab Skrevet Juni 15, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2021 Hei Har både gnist og bensin og har byttet begge sensorer i forkant av motoren. Koblet av slangen ut fra filter og det rant friskt med bensin .Bilen kinner som vanlig men er ikke etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå