Dieselsotrør Skrevet Juni 29, 2021 Share Skrevet Juni 29, 2021 Har en tilgjengelig. Vil forhøre meg om pris før jeg eventuelt handler den. Ønsker også enkelmasse svinghjul, diff + mellomaksel og bak aksler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juni 30, 2021 Share Skrevet Juni 30, 2021 Jeg har kanskje for salg det meste av det du trenger. E39 M5 kasse, svinghjul m.clutch, M5 mellomaksling og lite kjørt M5 bakstilling. Under 50.000 km. Pga dårlige bremseskjold og skiver ble det montert 540 bakbremser. Men har M5 kalipperne liggende. Koster 40.000 kr i tilfelle salg. Delene befinner seg utenfor Stavanger. 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieselsotrør Skrevet Juli 7, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2021 Er det en hel delebil det er snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juli 12, 2021 Share Skrevet Juli 12, 2021 Nei. Men det ene 540 prosjektet ble ikke noe av. Men har en annen original 540 jeg kan bruke disse delene på. Alternativene er enten å selge 540en med skikkelig gromme deler forholdsvis dyrt eller en enklere utgave billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieselsotrør Skrevet Juli 18, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2021 On 7/12/2021 at 2:26 AM, Eirik Viste said: Nei. Men det ene 540 prosjektet ble ikke noe av. Men har en annen original 540 jeg kan bruke disse delene på. Alternativene er enten å selge 540en med skikkelig gromme deler forholdsvis dyrt eller en enklere utgave billigere. I see, nei jeg har en ganske så pen 540 med presse, men hadde vært morro å få yte full effekt av motorn med en kasse som tåler det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 23, 2021 Share Skrevet September 23, 2021 Hei, jeg selger en s62b50 kasse til V8, send meg en pm om du er interessert 😊 Dieselsotrør reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå