E1k Skrevet Juli 6, 2021 Share Skrevet Juli 6, 2021 Hallo! Skulle bytte toppdekselpakning forleden og klarte å knekke den ene dobbel bolten som sitter på halvmånen over vakumpumpa... Desse holder den halvmånen på plass og så har de innvendige gjenger som man fester toppdekselet til, så når jeg skulle ha ut den bolten så knakk den helt nede ved halvmånen... desse er tydeligvis limt fast har jeg senere funnet ut. Er det noen som har en topp eller noe liggende som kunne fortalt meg dimensjonene? Tenker jeg skal lage nye i dreiebenken men har de ikke tilgjengelig lenger så hadde vært fint om noen kunne kommet med litt input her :) Mener på det er M6? tykkelse på øverste delen og lengde er vel de viktigste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 6, 2021 Share Skrevet Juli 6, 2021 Du kan sjekke dimensjon på delekatalogen selv. Feks bmwfans.info eller realoem.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E1k Skrevet Juli 6, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2021 Kan ikke det dessverre... Siden det er bolter som ikke er ment for å ta av så selger ikke bmw de løs 🙄 har sett igjennom realoem, gs og koed. Snakket også med daglig leder på koed som også sjekket det opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå