CtineE30 Skrevet Juli 25, 2021 Share Skrevet Juli 25, 2021 Hei folkens. Driver på med prosjektet igjen etter laaang pause. Lang historie kort; Mitt første (og blir eneste😂) prosjekt. Vært i mitt eie siden 2009 og var bruksbil, helt til jeg bestemte meg for at jeg ville ha 6’er. 318i cab 91 mod. har satt i en m20b25, men der var det mye tull med motorledningsnett. Mange som har skullet hjelpe, ingen som har hjulpet, så har stått i mange år. Ny iver og lyst til å få bilen på veien igjen, så fikk omsider skaffet motorledningsnett, som skulle være helt. Vel…. Nå er det hvertfall reparert og på vei inn i bilen igjen. Men… det er selvfølgelig ikke merket når det ble tatt av og jeg husker ikke fra jeg demonterte el-nettet (flere år siden). Så nå står jeg med noen ledninger jeg er usikker på hvor skal og håper noen snille sjeler kan hjelpe🤞🏼 Coilen, grønn på + og svart på -? Men målte spenning på begge ledningene (mest på grønn)🤔 Skal det være det? De to øverste her, skal de på - på batt? (Den jeg holder i hånda på bildet under) De 4 røde i samme sko - skal de på pluss på batt? Også har jeg en løs jord? Som jeg ikke vet hvor skal… noen gode forslag? og tilslutt en tynn kabel (som tydelig er ryki, skjøtet og ryki igjen🙄) med en 3-pol, men har ikke fler 3-pol å koble til🙈 ~Cathrine~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Juli 25, 2021 Share Skrevet Juli 25, 2021 Du må nesten finne ut årsmodellen på motoren da det pleier å være detaljforskjellen mellom årgangene. Etterpå er det bare å begynne med å studere koblingsskjema. Regner med at du finner det du trenger her. http://wedophones.com/Manuals/BMW/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CtineE30 Skrevet Juli 25, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2021 Tusen takk for svar 😃 Motor er 89 mod 😊 Jaaa, så var det de derre skjemaene da 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå