The Mecanic Skrevet August 23, 2021 Share Skrevet August 23, 2021 Hei På bilen jeg kjøpte for noen mnd har jeg den irriterende feilmeldingen "frontunit not coded correctly eller noe i den dur og får ikke fult volum. Er det noen i stavanger&sandnes med kodeutstyr som kan hjelpe meg med å få kodet denne rett? Regner med forrige eier ikke har giddet å få dette gjort da cd/dvd komboen er blitt byttet ut med en vanlig cd enhet og chassisnr og utstyrsnivået er nok ikke blitt lagt inn korrekt. Håper det er noen som kan hjelpe. På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 23, 2021 Share Skrevet August 23, 2021 Du kan jo høre med BimmerUpgradeNorway De har jo folk spredt i landet. Eller fjernstyring om du har utstyr selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mecanic Skrevet August 29, 2021 Forfatter Share Skrevet August 29, 2021 (endret) Fikk hjelp av RB26DETT og den funker mye bedre nå. Fikk og oppdatert soft på kassen i samme sleng. Perfekt. Tusen takk til RB26DETT for hjelpa og en hyggelig prat Tråden kan slettes/stenges Endret August 29, 2021 av The Mecanic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå