Hammerteim Skrevet August 26, 2021 Skrevet August 26, 2021 Hei. For en stund siden monterte jeg ny spiller og basskasse i min bil. Jeg har en BMW 523iA E39 99 mod.  Etter hvert begynte spilleren og slÃ¥ seg av og pÃ¥. SÃ¥ begynte vindusvisker og Ã¥ "hakke" og til slutt ikke fungere. SÃ¥ begynte bremselyset og lys hele tiden og leve sitt eget liv. SÃ¥ er det rattet og tuta som ikke fungerer. Cruise kontrollen fungere av og til. Men nÃ¥r anlegget fungere og skrur seg pÃ¥, fungere alt pÃ¥ bilen. Vindusvisker, tute og lys, alt fungerer. Det er det som er sÃ¥ rart. Vis anlegget skrur seg pÃ¥, vet jeg at alt fungerer. Vis jeg starter bilen uten at anlegget skrur seg pÃ¥, funker ingenting. Skru av og pÃ¥ bilen mange ganger til anlegget kommer pÃ¥, funker alt igjen. Jeg har prøvd og koble fra batteri og anlegget. Sjekket sikringer og gÃ¥tt over det jeg har koblet. Trenger noen tips og fÃ¥ tuta til og fungere, og om det er noen sammenheng med alt som ikke fungerer? Takk for svar pÃ¥ forhÃ¥nd. Kristian Hammer Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå