Krakereid Skrevet September 16, 2021 Share Skrevet September 16, 2021 (endret) Hei! Først beklager om emne er plassert feil, er ny på forumet... Er nylig blitt eiger av en flott 330e 2018 mod i fargen Estoril Blå Metallic, og har planer om å kjøpe noken felger til bilen min. Har bare spørsmål om folk her har erfaring med Japan Racing felger? Har sett på JR10 modellen (gull) og synes dei var lekre 😁 Såg også på Tec Speedwheels GT Evo, men dei var ikkje i fargen eg var ute etter (bronze/kobber/gull e.l.) Noke lignende desse to er det eg er ute etter. Typ BBS LM som ikkje tar livet av lommeboka 😅 Eventuelt er det noken som har andre forslag som kan vere stilig? Er for tida ganske gira på kantfelg. Endret September 16, 2021 av Krakereid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 24, 2021 Share Skrevet September 24, 2021 Japan Racing er jo sånt som halve Norge kjører med.. Kvaliteten er vel "ok", men sett flere som klager på at de har dårlig lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå