evi Skrevet September 17, 2021 Share Skrevet September 17, 2021 (endret) GIS BORT TIL FØRSTE SOM HENTER!! Heihei, KUN E36 SEDAN LYKTER IGJEN! Delene ligger på Gjøvik. Kan hentes eller sendes mot at kjøper dekker frakt. E36 Sedan lykter Endret Juni 25 av evi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børvis Skrevet September 22, 2021 Share Skrevet September 22, 2021 Får ikkje sitt bilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet September 24, 2021 Forfatter Share Skrevet September 24, 2021 Takk for at du sa ifra. Har fjernet linkene og lastet bildene direkte opp til bimmers nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjørn Skrevet Oktober 10, 2021 Share Skrevet Oktober 10, 2021 Du har ikke braketter og strammegreier til AC kompressor vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Oktober 25, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2021 På 10.10.2021 den 20.41, anbjørn skrev: Du har ikke braketter og strammegreier til AC kompressor vel? Nei, ikke mer enn avbildet til AC dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune M2-touring Skrevet Desember 1, 2021 Share Skrevet Desember 1, 2021 Kan du ta et mål fra senter til senter på stussene på bremsevæsketanken (de som stikker ned i bremsepumpa)? Trenger en tank med senter-senter mål 38 mm, og ø13 stusser. Skal brukes til ombygging av bremser på en annen type BMW. Fint om du kan ta et bilde fra siden av tanken, som viser posisjonen til stussene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 11, 2022 Share Skrevet Februar 11, 2022 (endret) Er deler fortsatt til salgs og har du eventuelt bedre bilder av frontlyktene (trenger begge indre frontlykter)? Mine har fukt innvendig og ene har litt rustskader også. Pris på lyktene? Pris på bakrutespoiler? Endret Februar 11, 2022 av opeth84 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børvis Skrevet Februar 11, 2022 Share Skrevet Februar 11, 2022 22 minutter siden, opeth84 skrev: Er deler fortsatt til salgs og har du eventuelt bedre bilder av frontlyktene (trenger begge indre frontlykter)? Mine har fukt innvendig og ene har litt rustskader også. Pris på lyktene? Pris på bakrutespoiler? Eg har lykter også, vis han sine er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 11, 2022 Share Skrevet Februar 11, 2022 13 minutter siden, Børvis skrev: Eg har lykter også, vis han sine er solgt Send meg gjerne en pm, er du grei med bilder av lykt og speedo samt pris, takk Så slipper vi å spamme i hans salgstråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Mars 2, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2023 Har dette ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Mai 30, 2023 Share Skrevet Mai 30, 2023 Pm sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Oktober 16, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2023 Jeg har nå solgt følgende: Tennkablene clutchsylindere Gasspjeld Starter Glidere kalipper Bunnpanne. Alle pakninger og filter Ac-kompressor Resten er her ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet November 25, 2023 Forfatter Share Skrevet November 25, 2023 Solgt unna litt mer! Fjernet det som er borte fra første post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Mai 2 Forfatter Share Skrevet Mai 2 Har dette ennå. Skal flytte snart, selger det heller rimelig enn å kaste det!! Noen interesserte?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Mai 29 Forfatter Share Skrevet Mai 29 up up up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå