levontadevosyan Skrevet September 23, 2021 Share Skrevet September 23, 2021 Hei, har en bmw x6 2011 40d som slår på alarmen hver gang jeg låser dørene med nøkkelen. Verksted sa det var problemer med "canbus". Noen som kjenner til problemet og har evt tips om hvordan jeg kan få det fikset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 24, 2021 Share Skrevet September 24, 2021 Litt lite info. Var det alt du fikk fra verkstedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
levontadevosyan Skrevet September 24, 2021 Forfatter Share Skrevet September 24, 2021 Ja det eneste vi fikk vite fra verksted. Verkstedet kunne ikke fikse det ,sa det måtte til en spesialist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 24, 2021 Share Skrevet September 24, 2021 Var du hos BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
levontadevosyan Skrevet September 25, 2021 Forfatter Share Skrevet September 25, 2021 21 timer siden, E.C. skrev: Var du hos BMW? Hos en verksted nærme oss. Men ikke BMW direkte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 25, 2021 Share Skrevet September 25, 2021 Når det er såpass vagt estimert hva årsaken til problemet faktisk er så hadde jeg tatt en tur til BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå