kesstuning Skrevet September 28, 2021 Share Skrevet September 28, 2021 Parkerte bilen etter en tur ista, skulle ut og kjøre igjen 30min etter starter bilen som normalt og rattet går fint begge veier, men etter 5sec så er det akkurat som rattlåsen aktiveres. Tar opp panseret og ser at hjulene der reimene sitter kun står og hakker, og det er gummirester etter en reim.. setter pris på svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet September 28, 2021 Share Skrevet September 28, 2021 Vil tro at det er vibrasjonsdemperen (reimskiva) på veivakselen som har delt seg kesstuning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesstuning Skrevet September 28, 2021 Forfatter Share Skrevet September 28, 2021 2 minutter siden, 540is skrev: Vil tro at det er vibrasjonsdemperen (reimskiva) på veivakselen som har delt seg Takker for svar, sjekka litt mer opp i det ista og tror du har helt korrekt. Den har også vært litt av og på, på styringen. Plutselig lett og fin også litt tung. Nå har ikke jeg god erfaring men kan det skje som i mitt tilfelle at rattet står så og si bom fast når disse ryker? Tenker da at det er godt det ikke skjedde i fart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet September 28, 2021 Share Skrevet September 28, 2021 Vil bli tung på rattet når bilen står rolig/lav fart når denne slurer ja, pga av at servopumpa ikke blir drevet . Under fart vil det ikke merkes så godt på styringen. Anbefaler at du parkerer så du ikke ødelegger noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesstuning Skrevet September 28, 2021 Forfatter Share Skrevet September 28, 2021 5 minutter siden, 540is skrev: Vil bli tung på rattet når bilen står rolig/lav fart når denne slurer ja, pga av at servopumpa ikke blir drevet . Under fart vil det ikke merkes så godt på styringen. Anbefaler at du parkerer så du ikke ødelegger noe annet. Den er parkert ja, jeg får ikke dreid på rattet, den er akkurat som når rattlåsen er på😕 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesstuning Skrevet Oktober 19, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2021 Bilen ble fikset dagen etterpå og det var vibrasjondemperen som hadde delt seg, vis noen andre skulle havne på samme problem👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå