Bezz Skrevet Oktober 14, 2021 Share Skrevet Oktober 14, 2021 (endret) Hei, her om dagen merka jeg at det kommer sånn «lav» suselyd fra motoren, spesielt når jeg er i lav fart og lavt gir. Noen som vet hva det kan være? Legger ved en video nedenfor. IMG_4064.MP4 Endret Oktober 14, 2021 av Bezz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HakonLimseth Skrevet Oktober 14, 2021 Share Skrevet Oktober 14, 2021 Videoen vil ikke vises, prøv å last opp via. YouTube Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bezz Skrevet Oktober 14, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2021 Hmm, funker videoen fortsatt ikke? Går på min tlf? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HakonLimseth Skrevet Oktober 14, 2021 Share Skrevet Oktober 14, 2021 8 minutter siden, Bezz skrev: Hmm, funker videoen fortsatt ikke? Går på min tlf? Fikk den opp nå Bezz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HakonLimseth Skrevet Oktober 14, 2021 Share Skrevet Oktober 14, 2021 (endret) Blir lyden borte ved høyere turtall? Har det påvirket hvordan bilen oppfører seg, går den treigere etc.? Endret Oktober 14, 2021 av HakonLimseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå