E46 2002 Diesel Skrevet Oktober 27, 2021 Share Skrevet Oktober 27, 2021 Må jeg bytte begge nedre bærearmer forran på bmw’n min mtp venstre bærearm er byttet i fjor (av forrige eier) Slenger med en liten video av høyre bærearm🙈 IMG_1473.MOV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 27, 2021 Share Skrevet Oktober 27, 2021 Må ikke, men det burde kanskje forrige eier ha gjort. Hvis den på andre siden er av lav kvalitet og du har rukket å rulle en del på ett år, samt at du tenker å ha bilen en stund så hadde jeg byttet begge og sjekket det andre rundt der, så hjulstillingskontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46 2002 Diesel Skrevet Oktober 27, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2021 Hjulstilling ble tatt ifjord da den ble godkjent senket, men mulig jeg må ta en sjekk rund baut om muligheter for andre ting som kanskje trengs å byttes😅 takk før svar😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 27, 2021 Share Skrevet Oktober 27, 2021 Det hjelper deg fint lite at det ble justert for ett år siden når hjulet ditt er som på en handlevogn og du må bytte minst én bærarm. Hvis du ikke tror meg så kan du gjerne få det fra offisielt hold: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46 2002 Diesel Skrevet Oktober 27, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2021 Jeg tror deg jeg assa, bare lurt på om jeg trengte mtp d ble tatt i fjord og om jeg måtte bytte begge mtp d ble byttet på ene siden ifjord😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå