Bmwodd Skrevet November 15, 2021 Share Skrevet November 15, 2021 Hallo:) jeg har en bmw e91 2006 med orginalt halogen har bytta om til xe inlykter og bygd om, men nå når je starter bil så lyser xenon i Max 5 min så skrur det seg av er det noen som vet om det er noe moduler eller koding som må til? takker meget for all tips og råd☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 15, 2021 Share Skrevet November 15, 2021 En må vel add Xenon til VO ja og litt sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwodd Skrevet November 15, 2021 Forfatter Share Skrevet November 15, 2021 Akkurat nå, Reef89 skrev: En må vel add Xenon til VO ja og litt sånn. Vet du hvordan og hva som må gjøres?:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 15, 2021 Share Skrevet November 15, 2021 (endret) Nei, jeg er ikke sikker heller. Men man må som oftest legge til utstyr som er ettermont. i VO.. altså fortelle bilen at den har fått xenon lys. Det kan gjøres i NCS.BimmerUpgradeNorway er operative (delvis) igjen så du kan jo høre med de. Endret November 15, 2021 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå