Nikeffo Skrevet Desember 5, 2021 Share Skrevet Desember 5, 2021 (endret) Hei! Opplever at iDrive-skjermen min plutselig lever sitt eget liv. Bytter mellom modus, sletter lydbøker, bytter radiokanaler etc helt av seg selv. Dette begynte når kulda satte inn. Koblet bort telefonen, og da roet det seg, koblet til telefon igjen og så var det på'n igjen. Noen som vet hva dette kan være? BMW 320D xDrive Touring 2018, sjekker skjerm og mer data når jeg kommer ut i bilen igjen, men det er standard skjerm vil jeg mene. Beklager, men dette er min første BMW og jeg har nettopp fått den... Kobbler til telefonen med BlueTooth. Endret Desember 5, 2021 av Nikeffo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 5, 2021 Share Skrevet Desember 5, 2021 Kan være en fordel å si hvilken bil, skjerm, telefon og hvordan det er koblet i hop da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikeffo Skrevet Desember 5, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2021 9 minutes ago, E.C. said: Kan være en fordel å si hvilken bil, skjerm, telefon og hvordan det er koblet i hop da. Oppdatert med det jeg vet fra sofaen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 5, 2021 Share Skrevet Desember 5, 2021 Hvis det er såpass ny bil som fortsatt har garanti så er det nok greiest å ta kontakt med forhandler. Mulig det har kommet noen programvareoppdateringer som vil fikse problemet eller at enheten er defekt og kan byttes på garanti. Nikeffo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå