kaBMW Skrevet Desember 9, 2021 Share Skrevet Desember 9, 2021 Hei, Jeg har en F20 med en radio/head unit som har slått seg av regelmessig. Jeg kjøpte en brukt med samme delenummer og satte i. Gjorde backup fra den gamle med bimmerkode og puttet denne backupen inn i den nye med håp om at det skulle være grei skuring. Head uniten restarter ikke hele tiden, men BT funker fortsatt ikke. Og i bimmercode får jeg ikke lest ut fra den lenger. Finnes det noen i norge jeg kan sende headunit til og få den satt opp til min bil. Jeg har VIN på bilen headuniten satt i før. Ser det finnes noen steder i USA som gjør dette men hadde vært fint med noen i Norge. Firma eller privat. Vi blir selvsagt enige om kompensasjon hvis det er noen private som kan hjelpe her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tthuns Skrevet Desember 9, 2021 Share Skrevet Desember 9, 2021 Du må kode enheten opp i mot bilens konfig. Det enkleste er å gjøre det i bilen din mens du har den der. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå