Lucky13 Skrevet Desember 15, 2021 Share Skrevet Desember 15, 2021 Hei, noen der ute som vet hva som har skjedd ? Min F11 ble plutselig helt død. Uten forvarsel. Ikke en liten lampe som lyste en gang. Tenkte batteriet hadde tatt plutselig kvelden etter 11 år og satte i nytt AGM batteri. Fikk kodet inn nytt batteri med en universaltester. Men nå virker ikke auto/komfortlukking av frontvinduene. Og parklys/halolights har sluttet å virke på begge sider. Vindu går heller ikke ned når jeg holder inne åpne knappen på fjernkontrollen. Og speil går ikke inn når jeg holder låseknappen inne på fjernkontrollen. Nekter å tro alt er defekt, så det må være en koding/feilsletting som må fikse det… i tillegg ligger det feil i displayet også på baklys/nummerskiltlys. Men det er i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 15, 2021 Share Skrevet Desember 15, 2021 (endret) Hva sier feilmeldingene på diagnosen da? Det du beskriver som ikke virker ligger i FRM modulen, du må ta en diagnose for å se hva dette kommer av. Endret Desember 15, 2021 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucky13 Skrevet Desember 15, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2021 Ja, set var det da.. var masse feilkoder som jeg bare slettet i håp om St det skulle rette seg. De fleste relaterte til lavt batterinivå og det som har med dyputladning av av batteri å gjøre. Forstyrrelse MOST. En del andre feil også som jeg ikke noterte. Hadde kun en universaltester (Mekonomen sin tester) men trodde det fantes et komfortsystem jeg kunne gå inn i for å se på vindu og lys. Men var bare noe med høyde og auto fjernlys osv. Ikke noe jeg så som kunne aktivere speil/vindu. Bak virker vinduene som normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå