Blinklys Skrevet Desember 26, 2021 Share Skrevet Desember 26, 2021 (endret) Tenkte bare jeg skulle spørre dere her om dere vet om noen bra slike i området her? Jeg har ikke hatt bilene mine til lakkerer før så har ikke så mye peiling på hvilke som evt er best Det er en del rustspots/bobler (tror ikke det skal være gravrust) jeg har lagt merke til etter å ha kikket rundt litt på bilen.. og en liten bulk. Dette hadde det greit å få tatt nå i løpet av vinter eller vår, så karosseriet hadde vært i bra stand til sommeren Også mtp mulige biltreff, om jeg skal kunne høste pokaler når jeg kanskje stiller ut bilen.. Eller iallfall få litt positiv omtale Hadde vært en fordel om ikke det koster skjorta.. Er det 10-15000,- man vanligvis betaler for noe slikt? Skjønner det kommer an på en del faktorer Jeg har ofte vært inne på tanken å prøve å fikse rusten selv men har ikke alt nødvendig utstyr, og det av rust som feks går ned rundt kanten ved frontruta er litt vanskelig.. Så om lakkerer gjør en god jobb, er nok det beste løsning Endret Desember 26, 2021 av GreenE36Cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 26, 2021 Share Skrevet Desember 26, 2021 https://mpsbilskade.no/ Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Desember 26, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2021 1 time siden, Reef89 skrev: https://mpsbilskade.no/ Har du noe å si om dem? Tenkte å gjøre litt research så jeg ikke går på ei blemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 26, 2021 Share Skrevet Desember 26, 2021 Ikke erfaring med Kr. sand folket, men i Bergen har jeg lakkert flere deler. Dette er jo en stor kjede, som tidligere var MPS Micropaint. De er bla. spesialister på små ting som bobler, steinsprut osv. Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Desember 27, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2021 10 timer siden, Reef89 skrev: De er bla. spesialister på små ting som bobler, steinsprut osv. Det er nøyaktig det jeg trenger, så det er jo perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå