Arrow Skrevet Desember 27, 2021 Share Skrevet Desember 27, 2021 Hei! Jeg har lest mye om winkfp. Og følger steg for steg, men winkfp klarer ikke å finne zb nummeret jeg foreslår. kan noen forklare ecu family? legger ved bilde av de ecuene det kan velges i. Skal ikke her også ligge f.eks Kombi, pdc, mrs osv? leter etter min mrs3 modul Dette er en E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 27, 2021 Share Skrevet Desember 27, 2021 (endret) ECU family er typen ECU. Den leter etter skal være i en egen, under mrs. Noen ganger så finner ikke winfkp zusb nummer, men det er pga feil daten filer. Endret Desember 27, 2021 av Otis Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arrow Skrevet Desember 27, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2021 Ok. Takk.Så det skal være en ecu der med navn mrs. Jeg lastet ned de siste fra bimmergeeks, kanskje de kan være for nye. oppdaterte daten også etter boka. Så du mener jeg også skal se kombi, og pdc her også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 27, 2021 Share Skrevet Desember 27, 2021 Kombi som i instrumentpanelet? Heter ikke det ike på e39 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arrow Skrevet Desember 27, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2021 Det står kombi inne på Ista ihvertfall. hadde vært fint om noen kunne bekrefte om det mangler noen av ecu ene? Har brukt så mye tid på å finne ut av winkfp. Evt et bilde av annen winkfp med ecu familie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå