E60..06 Skrevet Januar 7, 2022 Share Skrevet Januar 7, 2022 Hei. Jeg har en bmw e60 520d som kjører gjennomsnittlig på 12l/100 km som er ganske høyt med tanke på at jeg kjører ganske rolig med den, hva kan være feilen? Jeg krasja bilen for litt siden og da ble radiatoren og intercooleren bøyd men de ble rettet opp og testet for trykk og virket som de skulle. Kan det være en eller annen sensor som viser feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Januar 7, 2022 Share Skrevet Januar 7, 2022 Er jo veldig avhengig av kjøremønster om dette er feil eller ikke. På vår tidligere 520d kunne jeg ofte se over literen i snitt i perioder på vinteren der det ble mye småkjøring, kaldstart og tomgangskjøring, samtidig som den kunne gå ned på 0.5 mila på pen langkjøring. Så hvis du får dette på rolig landveiskjøring er det helt klart noe galt. Har du prøvd å lese av feilkoder på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E60..06 Skrevet Januar 7, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2022 Nei har ikke fått gjort det ennå skal prøve det men jeg får ikke noe feilkoder fra bilen værtfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå