Cronzy Skrevet Januar 22, 2022 Share Skrevet Januar 22, 2022 Heisann Noen her på østlandet som kunne hjulpet med resetting av airbag lampe på min 1993 E36 eller eventuelt muligheter for å låne/leie utstyr av noen til det? Tok ut instrument panelet for å skifte blinklys indikasjons pæra og nå har jeg airbag lampe og med prøveskilter klare og eu på mandag så har jeg litt dårlig tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 22, 2022 Share Skrevet Januar 22, 2022 Er du langt unna Gjøvik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cronzy Skrevet Januar 22, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2022 Akkurat nå, E.C. skrev: Er du langt unna Gjøvik? Holder til på Eidsvoll, så litt over en times tid unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 22, 2022 Share Skrevet Januar 22, 2022 Du får gi en lyd om du ikke finner noen nærmere og vil komme innom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatricVangen Skrevet Februar 13, 2022 Share Skrevet Februar 13, 2022 Kjører forbi Eidsvoll hver dag, kan hjelpe deg hvis du fortsatt trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå