F11 bimmer Skrevet Februar 9, 2022 Share Skrevet Februar 9, 2022 Kjørte litt i snøen og så kom dette opp som er på bildet, rattet er veldig skjeivt. Noe som er løsnet i forstillingen? Eller evt bakstillingen som gjør at hele bilen bli fakka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 9, 2022 Share Skrevet Februar 9, 2022 Traff du noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F11 bimmer Skrevet Februar 9, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2022 Akkurat nå, Otis skrev: Traff du noe? Ikke som jeg vet nei, satt fast i snøen og spant mn ikke noe som jeg har truffet nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F11 bimmer Skrevet Februar 9, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2022 Akkurat nå, F11 bimmer skrev: Ikke som jeg vet nei, satt fast i snøen og spant mn ikke noe som jeg har truffet nei Akkurat nå, Otis skrev: Traff du noe? Derfor jeg syns dette var veldig rart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 9, 2022 Share Skrevet Februar 9, 2022 Pussig. Men tja. Må vel få det undersøkt på verksted, om du ikke har nok kunnskap selv. Går bilen rett med rattet skjevt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F11 bimmer Skrevet Februar 9, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2022 Akkurat nå, Otis skrev: Pussig. Men tja. Må vel få det undersøkt på verksted, om du ikke har nok kunnskap selv. Går bilen rett med rattet skjevt? Rattet vil rette seg opp til normal stilling, men da går bilen til høyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 9, 2022 Share Skrevet Februar 9, 2022 Bakhjulene er også skjeve da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F11 bimmer Skrevet Februar 9, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2022 8 minutter siden, Otis skrev: Bakhjulene er også skjeve da? Vet ikke egt, har ikke sjekka men det er mye murlig for har hørt litt banking nå på en måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 9, 2022 Share Skrevet Februar 9, 2022 Skulle nesten tro at noe er skjevt. Men det er vel mulig at en sensor har forflyttet seg, om de er eksterne. Selv om det også virker rart. På min x5 med dynamic drive, så kan bilen plutselig begynne å styre skjevt, men kun etter en ytre påvirkning. Så dette må sjekkes av kyndig personell. Har du forresten muligheter for diagnose? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F11 bimmer Skrevet Februar 9, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2022 Akkurat nå, Otis skrev: Skulle nesten tro at noe er skjevt. Men det er vel mulig at en sensor har forflyttet seg, om de er eksterne. Selv om det også virker rart. På min x5 med dynamic drive, så kan bilen plutselig begynne å styre skjevt, men kun etter en ytre påvirkning. Så dette må sjekkes av kyndig personell. Har du forresten muligheter for diagnose? Ja har murlighet for diagnose mn skal ha den på verksted uansett trur jeg, men kan ta diagnose Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå