Izan Skrevet Februar 17, 2022 Share Skrevet Februar 17, 2022 (endret) Hei, søker etter noen som kan kode. Jeg har mistet Aux modus på min cd spiller(buisness). Jeg er ingen ekspert men, ut i fra hva jeg har lest de fleste stedene så må det kodes for å få tilbake, siden jeg ikke har utstyr til det så søker jeg noen som kan gjøre dette for meg. Den ble plutselig borte etter batteriet var helt tomt og jeg brukte start kabler til å starte den igjen. Har en E90, søker noen som ikke er alt for langt unna, er i østfold og ser etter noen i området. Spurt forskjellige verksted, men er alt for dumt syns jeg å betale 1000,- og mer for å bare få tilbake Aux. Endret Februar 17, 2022 av Izan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 17, 2022 Share Skrevet Februar 17, 2022 Jeg er i Ski av og til, men ca. 2-3 uker til neste gang. Du får oppdatere her om du har fått fikset det eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatricVangen Skrevet Februar 18, 2022 Share Skrevet Februar 18, 2022 Kan fikse koding for deg, hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå