Gullberg Skrevet Mars 13, 2022 Share Skrevet Mars 13, 2022 Hei folkens. Jeg sliter fremdeles med abs feil på min e61 520d 2008 mod. Jeg har skiftet styreenhet og kodet inn denne, skiftet ventilblokka til abs og skiftet pumpe på abs. selv etter alt dette får jeg fortsatt feilmelding på abs og feilkode 6E33: hydraulisk enhet: innvendig dukker opp når jeg passerer 10 km/t. Jeg har sjekket alle abs sensorer, alle sikringer og ledninger og finner rett og slett ikke ut av det. jeg er nå tom for ideer. er det noen her inne som bor i nærheten av indre østfold som har tilgang til inpa eller lignende som kan gjøre et forsøk på en litt mer nøyaktig diagnose? selv bruker jeg icarsoft cr pro. VID_20220313_174209.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 13, 2022 Share Skrevet Mars 13, 2022 Har du fått kodet den nye pumpa til bilen? Om pumpa har ett annet delenummer enn den som satt der må den kodes inn Måtte det på ene e46’n jeg hadde. Etter det funka alt 100% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullberg Skrevet Mars 13, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2022 Har forstått det slik at det kun styreenheten (som sitter på absblokka) som må kodes inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 13, 2022 Share Skrevet Mars 13, 2022 Det er korrekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullberg Skrevet Mars 13, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2022 Ja, den er kodet inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatricVangen Skrevet Mars 14, 2022 Share Skrevet Mars 14, 2022 Kan ta en titt å gå gjennom bilen hvis du får den til Hedmark👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullberg Skrevet Mars 14, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2022 Blir desverre litt langt med en bil det er bruksforbud på 🙈 eu har gått ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå