TheoD Skrevet April 20, 2022 Share Skrevet April 20, 2022 (endret) BMW 520i (E39) 2001 Klima anlegget mitt funker ikke Høres ut som alt funker som det skal , klimaanlegget i baksetet funkee og ned med føtta i framsetet men dem på dørene og dashborder blåsee verken kaldt eller varmt. , noen tips??🥶🥶 Endret April 20, 2022 av TheoD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 20, 2022 Share Skrevet April 20, 2022 Er ikke alltid det blåser noe særlig der, spesielt ikke med anlegget i auto. Har du manuelt satt anlegget til å blåse der oppe og skrudd opp viftehastigheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheoD Skrevet April 20, 2022 Forfatter Share Skrevet April 20, 2022 Ja det har jeg gjort , ingen forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 21, 2022 Share Skrevet April 21, 2022 Har du noen feilkoder liggende? Digitalt klimapanel regner jeg med? Kan være noen spjeld som er ute av funksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheoD Skrevet April 21, 2022 Forfatter Share Skrevet April 21, 2022 Har ingen feilkoder som jeg kan se , (lest med Icarsoft) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 21, 2022 Share Skrevet April 21, 2022 Jeg ser for meg at du enten må bruke ISTA og følge en eventuell testplan basert på symptomer eller et annet diagnoseverktøy som kan styre flaps og lese ut deres posisjoner. Alternativt kan du prøve med et annet klimapanel, tatt deres pris på bruktmarkedet i betraktning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå