Gå til innhold

1987 325i Cab "Mini prosjekt"


Dagga9
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer salg av min 1987 325i cab til riktig person.

Bilen har vært i mitt eie i snart 20 år og jeg kjenner hele livsløpet til bilen fra den ble importert til Norge fra Tyskland. Det var en bekjent som tok den inn. Bilen er god teknisk stand og 0 feil ved forrige EU-kontroll. Bilen har alltid stått lagret varm og tørt. Jeg har dessverre ikke tid til bilen og den fortjener et verdig hjem. Bilen har ikke vært brukt de siste 10 årene, kun oppstart og en liten runde på sommerstid. Har vel gått 20km i snitt pr år de siste 10 årene.

Grunnen til at jeg nevner "mini prosjekt" er pga den trenger litt kosmetisk kjærlighet. Se liste over ting som burde utbedres lengre ned.

Litt informasjon om bilen;

Bilen ble importert til Norge i 1997 og den ble importert av en bekjent. Jeg kjøpte bilen i 2003 og siden har karosseriet gått 23000km. Motor havarerte ca 1 år etter jeg tok over den og motor ble totalt overhalt av Alf Lie Motor. Motor og bil hadde da gått 169000. Siden dette har bilen rullet videre 14000km så total km stand er 183000 pt.

Bilen er lakkert shadown line i fargen Schwarch metallic (orginalt fra Tyskland)

Bilen er godkjent senket i vognkort (60/40)

Katalysator ble fjernet når jeg skulle fikse en eksoslekkasje hos Svedsen eksos. (godkjent uten)

Åpen luftfiler.

Originalt beige Recaro interiør.

17" Alpina replica felger

Utover senking, åpent luftfilter, felger og fjerning av katalysator, så er bilen urørt og original.

 

Utbedringer;

Turteller + tac meter lever sitt eget liv. Har blitt førskt byttet batteri uten hell. Mistenker dårlig lodde jobb.

Servo piper

Fører og passasjer stoler burde overhales (ikke sofa bak)

Knepanel (under rattstammen) burde byttes.

Sentrallås må justeres. Relé er byttet.

Den ene demperen fikk en kommentar ved forrige EU-kontroll om det var antydning til lekkasje. Dette ble ikke rapportert i kontrollen, kun kommentar fra mekaniker.

NB!

Skilter er tatt av, så bilen har ikke vært på siste EU kontroll som skulle vært i september 2021.

Kun seriøse henvendelser 

Pris: 140.000,-

 

(Flere bilder kommer)

20150627_000526.jpg

20160604_130107.jpg

20170812_164355.jpg

20190713_193817.jpg

Snapchat-1542343699.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...