Thea Hagen Skrevet Mai 9, 2022 Share Skrevet Mai 9, 2022 (endret) Hei! Jeg har en bmw 320d 2006 modell som ikke starter… Den sto ubrukt i ca. 1 mnd. Når jeg skulle starte den ville den ikke starte og vi fant ut at det var startsperre på den som flere har prøvd å fjerne for oss men som ikke går. Det er også noe som tapper batteriet for strøm ekstremt raskt. Har noen her inne opplevd noe lignende eller har noen tips til noe jeg kan prøve? Endret Mai 10, 2022 av Thea Hagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 9, 2022 Share Skrevet Mai 9, 2022 Ews og dde kan havne i en usynkronisert tilstand, etter forsøk på start med dårlig batteri/lite strøm på batteri. Har sett det noen få ganger. Løses lett med rett type verktøy/programvare. Ang strømtrekk så må det feilsøkes og evt lese av feilkoder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thea Hagen Skrevet Mai 10, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2022 (endret) Fikk start i går etter å ha fjernet batteri og koblet det på igjen. Batteriet på bilen er helt nytt. Men når jeg starter virker det som om den ikke får nok drivstoff. Gassen fungerer ikke og vi fant ut at en relle i sikringsboksen var veldig varm. Kom også opp varsellampe av en gul motor der det sto «increased emissions». Endret Mai 10, 2022 av Thea Hagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 10, 2022 Share Skrevet Mai 10, 2022 Må lese av feilkoder. Thea Hagen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå