F11 bimmer Skrevet Juni 9, 2022 Share Skrevet Juni 9, 2022 Hei. Jeg har en bmw f11 2011 mod med 3L motoren. Når jeg gir bilen svakt pådrag i spesielt oppoverbakke fra 15-1600 omdreininger får jeg en durelyd fra motorrom.. noen som vet hva det ak være? Motor, turbo, hull på diverse luftslanger? Lyden blir borte mellom giringene og hvis jeg slipper gassen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 9, 2022 Share Skrevet Juni 9, 2022 Du har en dieselbil og ikke en elbil. De lager durelyder ved pådrag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F11 bimmer Skrevet Juni 9, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2022 35 minutter siden, E.C. skrev: Du har en dieselbil og ikke en elbil. De lager durelyder ved pådrag. Joda disel ofc😂 tror ikke bmw hadde elbil i 2011😅 men den vanlige motor duringen er grei, men den kommer etter noen sekunder med svakt pådrag, har peøvd å filme men høres ikke godt på film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 9, 2022 Share Skrevet Juni 9, 2022 Sjekk om du finner noen løse deksler eller eksos-skjold i motorrom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F11 bimmer Skrevet Juni 9, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2022 1 time siden, E.C. skrev: Sjekk om du finner noen løse deksler eller eksos-skjold i motorrom. Har sjekket.. er ikke en skranglelyd eller noe som er løst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 10, 2022 Share Skrevet Juni 10, 2022 Har du gjort noen endringer nylig da? Fått opp noen feilkoder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F11 bimmer Skrevet Juni 12, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2022 På 10.6.2022 den 11.59, E.C. skrev: Har du gjort noen endringer nylig da? Fått opp noen feilkoder? Nei, ingen feilkoder.. veldig rart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå