Hammerz Skrevet August 10, 2022 Share Skrevet August 10, 2022 Har bytta CCC- enheten, da den opprinnelige sluttet å fungere (grå skjerm og "ubrukelig" I-drive controller) Erstattet med en fungerende av samme type fra en annen bil, -her får jeg opp bilde på skjermen, men I-drive controlleren er fortsatt ubrukelig og "lugger", når den vris på. CCC-enheten må jo kodes til å passe mitt VIN-nummer, samt at jeg må aktivere AUX-funksjonen. Har nødvendig programvare/kabel, men usikker på om jeg kommer til å "gjøre vondt verre" med å forsøke, -etter instrukser fra Har også bytta skjermen med en Android-unit, og får klart og fint bilde på denne. Takknemmlig for eventuelle tips og bistand til å løse dette, -da jeg nå vurderer å selge bilen. Er fullt kjørbar, - men trenger litt pleie Det er gjort diverse "modifikasjoner" motormessig på denne, så det er en "ulv i fåreklær", -med et heftig "skyv". Er noen interessert i å overta den og fikse det som trengs, kan vi sikkert bli enige om en passende pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 10, 2022 Share Skrevet August 10, 2022 Du sier jo selv den ikke er kodet. Det må den for og fungere riktig. Mange rundtom som gjør dette. Bimmerupgrade feks. Sjelden gang er controlleren også defekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatricVangen Skrevet August 11, 2022 Share Skrevet August 11, 2022 Jeg kan hjepe deg med koding. Send meg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå