Gå til innhold

Avin avant 4/forsterker problem(?)


Anbefalte innlegg

Har akkurat fått koblet opp Avin avant 4 spiller, høyttalere i dørene foran med forsterker og sub med egen forsterker. 

Skrudde koblet på batteri, vrei om tenningen, så kom det en høy hyle lyd som jeg følte ble høyere og høyere. Så vridde av tenning og tok ut nøkkelen så forsvant den når spilleren slo seg av. 
 

har ingen ide om hva som kan være galt eller hvor jeg skal begynne. 
 

Noen som har tips/formening om problemet? 
 

(se vedlagt video)
 

Mvh.

Jarle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jakey skrev:

Har akkurat fått koblet opp Avin avant 4 spiller, høyttalere i dørene foran med forsterker og sub med egen forsterker. 

Skrudde koblet på batteri, vrei om tenningen, så kom det en høy hyle lyd som jeg følte ble høyere og høyere. Så vridde av tenning og tok ut nøkkelen så forsvant den når spilleren slo seg av. 
 

har ingen ide om hva som kan være galt eller hvor jeg skal begynne. 
 

Noen som har tips/formening om problemet? 
 

(se vedlagt video)
 

Mvh.

Jarle

IMG_6712.MOV

Ville prøvd å jorde spiller/forsterker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge forsterkere er jordet. Eneste er at de er kjøpt brukt. Men heter de skulle fungere. Så tenkte kanskje om det kunne være noe med de. 
 

Ser ut som spilleren er jordet. Alt fungerte før kobling av nytt anlegg. 

Endret av Jakey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge forsterkere er jordet. Eneste er at de er kjøpt brukt. Men heter de skulle fungere. Så tenkte kanskje om det kunne være noe med de. 
 

Jeg får prøve å sjekke om spilleren er jordet, men den hadde vel ikke gått på om den ikke var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering: Spiller virker nå etter jeg koblet bort begge forsterkere. Så må se mer på det. Ellers var det flere ting som ikke virker på spilleren. Kamera bak virker ikke, kun foran. Virker ikke som 4G virker, kun WIFI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...