karljonas Skrevet August 17, 2022 Share Skrevet August 17, 2022 heihei, sliter med blårøyk av en m60b40. Dette kommer først når motor er varm og helst på turtall, det er ganske så mye som kommer ut eksos bak bilen. Veivhusfilteret bak på innsug ble demontert å fant da en hel del olje i innsuget, dette ble rengjort etter beste evne uten å demontere innsuget. Nytt filter men ingen forbedring, nesten verre.. Når jeg åpner oljepåfylling lokket mens motor er i gang så ligger den helt fint men er litt sug(vakum), har selv egentlig ikke peiling på motor så her er alt av hjelp en god hjelp. Hat kjøpt inn nye pakninger til innsug osv da jeg tenker og demontere og rengjør på nytt men få dette gjort bedre samt se over om jeg kan se eller finne noe åpenlyse feil eller mangler, noen som kanskje har vert borti dette før og kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 17, 2022 Share Skrevet August 17, 2022 Høres ut som dårlige oljeskrape ringer på stempel. Evt en kombinasjon av det og dårlige ventiltetninger. Ventiltetninger er ikke det verst å fikse, men oljeskrape ringer er det mer kjedelig å fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå