Gtpower Skrevet August 18, 2022 Share Skrevet August 18, 2022 Hei jeg har ett problem.. med girkasse at bilen lugger turtallet går opp så bytter den ikke gir. Men ellers hvis jeg er jevn i gassen så bytter den rolig. Men i den forrige tråden så anbefalte en person meg å sjekke med solenoider og kanskje clutch i girkasse nå lurer jeg på hvordan vet jeg hvilken solenoider er riktig til min bil. Det står at jeg har 6hp21. I følge realoem. Har EU snart så det haster☹️ Update: lugger kun på Manuel 1 og Manuel 2 «D» , DS, men eller fra manuel gir 3 så lugger den ikke i det heletatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 18, 2022 Share Skrevet August 18, 2022 Du finner det på ETK. Lugging er kjent som bla. defekt converter. Videre feilsøking kreves. Ligger masse om dette her inne og på Internettet. Ikke ukjent problem på E60 spesielt tidlige modeller. Gtpower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyNgu Skrevet August 31, 2022 Share Skrevet August 31, 2022 Prøv å bytt olje, filter og resett adapsjonsverdiene. Hvis det ikke hjelper trenger du som overnevnt, videre feilsøking. Kan være konverter, dårlig solenoider, etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå