Henrikssen Skrevet September 1, 2022 Share Skrevet September 1, 2022 (endret) Hei. Jeg opplever at bilen (2012-modell BMW 316D) blir treg i akselerasjon etter å ha kjørt i lange bratte bakker. Dette skjer ikke på langkjøring på flat mark. Noen ganger så blir den nesten helt dau, slik at den ikke kommer opp over 40-50 km/t og jeg må stoppe bilen, skru av tenningen, vente litt og starte den på nytt for at den skal bli normal igjen. Jeg har hatt den inne på merkeverksted to ganger pluss en total-service, og de klarer ikke å finne ut av det. Tips jeg har fått så langt er at det kan være noe feil med EGR men det hadde vel verkstedet sett? Endret September 1, 2022 av Henrikssen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 1, 2022 Share Skrevet September 1, 2022 Har du betalt for feilsøking av dette problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrikssen Skrevet September 1, 2022 Forfatter Share Skrevet September 1, 2022 Hei. Ja, vi vet jo ikke nøyaktig hva problemer er men vi ba de sjekke hva som kan være årsaken til de symptomene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 1, 2022 Share Skrevet September 1, 2022 Det var litt vagt til å være feilsøking? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå