e39mikkel Skrevet September 12, 2022 Share Skrevet September 12, 2022 (endret) hår fått enda en oljelekkasje fra e39n min. så først ut som at det var toppdekselpakningen fordi at den var litt oljete rundt kanten foran, men etter bremserens på passasjersiden av foran på motoren så ser det ut som at det ligger litt under toppdekselpakningen. har dryppet over på en slange, vet ikke helt hvilken, og når jeg tok på delen var den ganske så full av olje det jeg da lurer på er hva heter denne delen og hvordan får man det fikset, eller kan jeg leve med det og bare etterfylle olje en gang i mnd? har også fått vite av verkstedet som byttet et par pakninger i motoren at motorlampen jeg har tidligere nevnt i andre tekster at den kan skyldes en lambdasonde, drivstofforbruket har gått opp en god del siden da, men coil nr4 ble også byttet litt etter, og var spesielt etter det at det gikk opp til typ 1,4/mila. så, jeg lurer på om det er noen i kristiansundområde som har tilgang til ordentlig kodeleser som kunne vært behjelpelig med å diagnosere motorlampa. Endret September 13, 2022 av e39mikkel Overskrift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå