Henol Skrevet Oktober 19, 2022 Share Skrevet Oktober 19, 2022 Hei, Etter et par gode timer med banning og skriking, og påfølgende like lite hud igjen på fingrene som man har etter å ha montert en 3 etasjes bokhylle fra IKEA trenger jeg nå litt hjelp. Har hatt en del problemer med B+ kabelen (?) - Altså hovedstrømskabelen som går inn bak i sikringsboksen. Nå er det dags å adressere problemet, da bilen er stein dævv. Roten til mye frustrasjon starter når jeg skal fjerne hanskerommet. Da dette er en cab, så er låsen til hanskerommet også tilknyttet strøm. Hanskerommet henger igjen i en bitteliten kabel helt bakerst i bunn av hanskerommet som er klink umulig å få fjerna. Er det noen her inne som har erfaring med å fjerne hanskerom/sikringsboks på tilsvarende bil? Gode svar settes stort pris på, da det mest sannsynlig setter en stopper for søvnløse netter. På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 19, 2022 Share Skrevet Oktober 19, 2022 Har du sett noe på tuben? Finner ofte litt tips der: Ser også ut til å være flere videoer fra E9x som det kanskje går an å plukke litt info fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henol Skrevet Oktober 19, 2022 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2022 Har lett en god del, men ikke funnet noe som stemmer overens med min bil. Videoen du linket her har en annen type hanskerom og annen type lås. Skal se om jeg får tatt litt bilder i morgen om det ikke løser seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå