Grimeren Skrevet Oktober 22, 2022 Share Skrevet Oktober 22, 2022 Hei! 😀 Helt ny i "BMW-familien". Jeg kjøpte min første BMW i høst, en 2001 3-serie coupe, etter å ha kjørt Volvo i - tja... - snart ti år. Veldig fornøyd med bilen, men er litt misunnelig på de med to-literen som har doble kromrør bak. (har 1.9-literen selv) Bakre lyddemperen er uansett på vei ut, da det er hull i den, og vurderer å bytte den til en med to rør. Det er mulig jeg spør dumt - men er det noe slikt som er løsningen? Selve enderørene ligner veldig på originalen i mine øyne. https://nomax.no/nettbutikk/18323-3-serie-e46-98-01-coupe/46426-bakre-sportslyddemper-2x76mm-ta-technix-bmw-3-serie-e46-98-06/?gclid=Cj0KCQjwqc6aBhC4ARIsAN06NmND3UdZbzXvNuYuRMIioMLuXvnNxZJC8uwzJ8TAnY7DDRcrGn9feUEaAtiCEALw_wcB Er i utgangspunktet mest ute etter look og ikke lyd. Eller finnes det andre eller bedre løsninger for å få ut til to enderør? Resten av eksosanlegget er OK, så vil gjerne ha noe jeg kan koble rett på det eksisterende anlegget - som, utifra hva jeg kan se, er det originale eksosanlegget. En fortsatt god lørdagskveld 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 22, 2022 Share Skrevet Oktober 22, 2022 Kan fint bytte bakpotte ja. Finner sikkert noe billigere enn det igjen brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå