jlkmk Skrevet Oktober 27, 2022 Skrevet Oktober 27, 2022 Heisan jeg har en 2005 mod x3 (e83) som rister og hopper noe veldig innimellom, det kan være borte i dager/uker før det plutselig kommer tilbake igjen. Har orginale felger som er avbalansert så det er ikke dem. Da hadde det nok ikke kommet og gått hvis det var hjulene. Plutselig så er bilen helt fin igjen uten risting/hopping lenge, noen som har tips til hva dette kan være?
Otis Skrevet Oktober 27, 2022 Skrevet Oktober 27, 2022 Mens du står i ro eller når du kjører? Jeg tipper urunde dekk.
jlkmk Skrevet Oktober 27, 2022 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2022 Mens jeg kjører, kommer plutselig sånn at hele bilen rister/hopper. Har prøvd andre dekk og felger var det samme der. Det som er så merkelig er at det kan være vekke lenge i dager/uker før det plutselig skjer igjen
FrodeE Skrevet Januar 28 Skrevet Januar 28 Hei jlkmk, fant du noen gang ut hva det var som forårsaket ristingen/rykkingen? Opplever det samme med min x3 2011 modell. Virker ikke som det er motoren, men heller noe i drivverket som gjør det.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå