Mag.bmwe39 Skrevet Oktober 28, 2022 Share Skrevet Oktober 28, 2022 Heisann! Har nettop fått coiloverane mine, jom blueline til bmw e39 sedan. Er ganske ny til dette og vet ikkje helt korleis ditta med tuv osv funker i praksis. Skulle det følgt med i pakken? Eller er det berre eit ark eg kan skrive ut sjøl? takker for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Oktober 28, 2022 Share Skrevet Oktober 28, 2022 30 minutter siden, Mag.bmwe39 skrev: Heisann! Har nettop fått coiloverane mine, jom blueline til bmw e39 sedan. Er ganske ny til dette og vet ikkje helt korleis ditta med tuv osv funker i praksis. Skulle det følgt med i pakken? Eller er det berre eit ark eg kan skrive ut sjøl? takker for svar:) Her ligger informasjon TÜV-godkjennelsen sendes per mail innenfor 1-2 arbeidsdager. Det følger vanligvis med en forenklet TÜV-godkjennelse når du bestiller en Coilover, et senkesett eller et sportsunderstell. Hvis du har mistet din TÜV-godkjennelse, så har du mulighet for å bestille en ny her. Vi leverer TÜV-godkjennelser til alle de merker som vi fører senkesettutstyr til. Slik gjør du det: 1. Finn det understell eller det senkesett i vår webshop som du har montert på din bil. 2. Sjekk at varen er markert med TÜV – om den ikke er det vil det ikke være mulig å få en TÜV-godkjennelse. 3. Noter deg varenummeret. 4. Bestill TÜV-godkjennelse her på siden ved å klikke på «legg i kurven» øverst på siden. 5. Gå til din kurv og videre til betaling. 6. I notatfeltet på sjekk ut-siden inntaster du varenummeret som du skrev ned på trinn 3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå