rubves Skrevet November 3, 2022 Share Skrevet November 3, 2022 2013 320i med f1 gir på rattet, funker kun å gire ned men ikke opp, bruker jeg girspaken funker alt som normalt. Noen som har noe peiling på hva som kan være galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet November 3, 2022 Share Skrevet November 3, 2022 https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1476951 Det er en del som sliter med dette, feks. i denne tråden som det er verdt å lese. Andre har ordnet det med nytt batteri/lade batteriet, men ser de fleste bytter noen komponenter bak airbagen som listet opp i linken. Skader aldri å ta en diagnose først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatricVangen Skrevet November 5, 2022 Share Skrevet November 5, 2022 Vi har fikset flere tilfeller da det er ledningsbrudd i rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rubves Skrevet April 19, 2023 Forfatter Share Skrevet April 19, 2023 Har gått litt i glemme boken dette, men jeg har undersøkt litt, og hvis jeg kobler -bryter på +kontakten så girer bilen ned fortsatt, skal det være sånn? og sier dette meg at det er +bryteren som er ødelagt? virker rart at bilen fortsatt girer ned mens -bryter er koblet i +kontakten under airbaggen, skulle tro den girer opp selv om bryter er ment for nedgiring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 19, 2023 Share Skrevet April 19, 2023 Utifra ledningsnett dokumentasjon, kan det ser ut som polariteten bare snus på selve bryteren, og dermed man kanskje ikke bare kan skifte bryter for å feilsøke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå