Gran3 Skrevet November 3, 2022 Share Skrevet November 3, 2022 Hei. Har en spesiell lyd som har utviklet seg og blir bare verre og verre. Det høres ut som noe er løst og ligger og rister. Lyden kommer for eksempel ved ujevn vei (grusveier, brostein, generelt når det rister). Den kommer også ofte når jeg svinger i lav fart. Og den kan og komme når jeg står i ro og ruser bilen litt, så rister det når når turtallet detter helt ned. Vanskelig å forklare, men ristingen går veldig hyppig. Høres ut som den kommer fra fronten, muligens Høyre side. Har hatt bilen i luften uten å finne noe spesielt. Er det noen som har hatt noe lignende? Hva kan eventuelt være feil? Kan det være motorfeste i og med at lyden kan komme når jeg står i ro og ruser den? BMW E61 M-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 4, 2022 Share Skrevet November 4, 2022 Det kan absolutt være motorfeste. Hvor langt er den gått. Alt over 200k så kan du nok uansett skifte de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann09 Skrevet November 4, 2022 Share Skrevet November 4, 2022 Har du sjekket opphenget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran3 Skrevet November 4, 2022 Forfatter Share Skrevet November 4, 2022 Er gått over 240k ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå