ArnsteinB Skrevet November 11, 2022 Share Skrevet November 11, 2022 (endret) 1. Er det noe spesielt triks for å løsne klips "A"? (se bilde #1 for mer info) 2. Finnes det noen god grunn til å velge AGM fremfor SMF-batteri? (se bilde #2 for mer info, spesielt gulmerket). Jeg ser ingen fordel... Ja, AGM for forbruk i bobilen, selvfølgelig fordi det tåler mange flere dyputladinger, men det skjer jo sjeldent for et startbatteri. Bakrunnen for å kunne løfte litt på den røde koplingsboksen var for å kunne lese av modellbetegnelse på batteriet (DETA) og Ah. Endret November 11, 2022 av ArnsteinB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet November 11, 2022 Share Skrevet November 11, 2022 Trikset som kan virke er å klemme ned metallet mens du bender litt med skrujernet. Er det registrert i styreenhet at bilen har AGM batteri bør/må du fortsette med det pga høyere ladespenning. Men det ser ut for at din bil ikke har IBS- intelligent batteri sensor, (sensor på minuskabel) de bilene som ikke har det har så vidt jeg vet bare vanlig batteri- fortsett med det. ArnsteinB reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå