Gå til innhold

Problemer etter interiørskifte på E39


5serie
 Share

Anbefalte innlegg

1999 530d sedan

 


Heisann! :D

For litt over en uke siden så skiftet jeg mitt kjedelige grått skinn interiør til alcantara seter, gulv og taktrekk men også andre ting som midtkonsoll og lignende. Alt er topp og bilen er som en helt ny bil inni. Så stolt er jeg av jobben mtp at jeg er en amatør. Men har dukket opp antall problemer etterpå som jeg bare ikke vet hvor jeg skal begynne og leite. Jobber offshore og har god tid til og "tenke" hvor jeg skal begynne nå når jeg kommer hjem og skal feilsøke. Så om noen med god erfaring her kanskje allerede kan påpeike hvor det er sannsynligt jeg har koblet feil eller ikke koblet så hadde dette vert supert

 

Problemer som har ankommet er som følgende

AC blåser ikke, Jeg kan stille temp og alt som vanlig bare det ikke blåser. Noe av det mer merkelige er at viss jeg trykker på den oppe til høgre som blåser på ruta så hender det fjernlyset i dashbordet kommer på?

Kan ikke låse ved nøkkel knappene. Kan bruke låseknappen i midtkonsollen men ved nøkkel knappene skjer det ingenting. 

Blinklysene og fjernlys tuller seg veldig i dashbordet, har vert ute og skjekket at blinklysene faktisk lyser men fjernlys er jeg usikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alt dette virket før demontering så er det jo noe som har blitt glemt koblet til eller at noe har blitt ødelagt underveis i demot. eller mont. 
AC:  demonter ac anlegget, se etter løse kabler osv.
lys: Sjekk LCM.

En diagnose vil jo også fortelle litt, testplan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...