Aleksvik Skrevet Desember 2, 2022 Share Skrevet Desember 2, 2022 Hei! Har en BMW e39 530d ombygd til manuell som jeg ikke får cruisecontrol til og funke på. Har kodet om bilen til manuell å lagt opp clutchbryter samt ryggelysbryter. Men får ikke cruisecontrollen aktivert. Får opp symbol men ikke aktivere. Noen med samme problem? Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 6, 2022 Share Skrevet Desember 6, 2022 Har du sjekket om du har noen feilkoder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lysken Skrevet Desember 6, 2022 Share Skrevet Desember 6, 2022 Det er vel slik at CC jobber sammen med automaten, så da må kanskje CC kodes på nytt i riktige moduler når du nå har manuell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksvik Skrevet Desember 11, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2022 På 6.12.2022 den 8.38, Alpejohn skrev: Har du sjekket om du har noen feilkoder? Har ingen feilkoder som går opp i mot noe med CC. Har kontrollert at clutchbryter fungerer for jeg får signal når jeg trykker den inn på live data med inpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksvik Skrevet Desember 11, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2022 På 6.12.2022 den 9.53, Lysken skrev: Det er vel slik at CC jobber sammen med automaten, så da må kanskje CC kodes på nytt i riktige moduler når du nå har manuell. Ja, når jeg kjøpte bilen var det quickfixet for å få bilen til og gå med automathjerne med manuell girkasse. Da fungerte CC men var full gass når jeg skulle gire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå