Jan E-28 Skrevet Desember 12, 2022 Share Skrevet Desember 12, 2022 Liker ikke elbil felgene iX ble levert med. Fikk til å bestille M5/M8 Style 863M til vinterdekkene, men sommer måtte være med standard felgene i konfiguratoren til bilen. Ser da etter alternativer. Der er det nå kun et sett til med 20" 863M felg for sommer, eller M3/M4 sine 825 eller 826 felger som ser bra ut syntes jeg. Men ønsker å prøvemontere raskt på bilen for å se om det er mulig i forhold til hjulbuen siden de stikker 8mm lenger ut en de 20" jeg fikk levert med (som allerede stikker litt lenger ut en de originale 20". Så er det noen som har noen 20" felger (med eller uten dekk) til G80/G82 liggende til vinteroppbevaring jeg kan komme innom å raskt prøvemontere. Må ikke være style 825 eller 826, så lenge det er originale 20". Ikke snakk om mer en å prøvmontere og slippe bilen ned fra jekken for å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet Desember 12, 2022 Share Skrevet Desember 12, 2022 Har hatt både M825 og M826, og M826 er finest synes jeg. hva med å prøvemontere de hjula du har med spacere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå