Sondre_Tangedal Skrevet Januar 11, 2023 Share Skrevet Januar 11, 2023 Hei, lurer litt på hva setene i BMW-en min kan være verdt, eller om de er verdt noe. Jeg har ikke funnet noen like til salgs. Varme i begge setene foran. Takker for svar 2003 e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 12, 2023 Share Skrevet Januar 12, 2023 Du har sikkert en individual bil å setene har nok medt verdi der dem står vil jeg tro men fine var de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard_ Skrevet Januar 12, 2023 Share Skrevet Januar 12, 2023 Er det til stasjonsvogn eller sedan? Kan faktisk være interessert i kjøp, men avhengig om de er nedfellbare og til sedan... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Tangedal Skrevet Januar 12, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2023 Mulig bilen blir vraka nå som eu-kontrollen har gått ut.. derfor jeg ville sjekke om disse kunne være verdt noe. Det er stasjonsvogn, med nedfellbare seter @Vegard_ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard_ Skrevet Januar 12, 2023 Share Skrevet Januar 12, 2023 (endret) 15 minutes ago, Sondre_Tangedal said: Mulig bilen blir vraka nå som eu-kontrollen har gått ut.. derfor jeg ville sjekke om disse kunne være verdt noe. Det er stasjonsvogn, med nedfellbare seter @Vegard_ Ah ok, da går det bort for min del. Men totalt sett er det nok mest penger å hente ved å selge hele bilen som E30 tic sier ja. Endret Januar 12, 2023 av Vegard_ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå