PIIIPower Skrevet Januar 21, 2023 Share Skrevet Januar 21, 2023 Trodde aldri jeg skulle spørre om dette siden jag alltid har hatt noe liggende rundt omkring. Nå finner jeg ikke noe brukenes og trenger tips fort og skaffbart. Må tåle ca 350-400nm tenker selv på mastrør https://www.biltema.no/kontor-teknikk/tv-utstyr/antenner/antennefeste/mastror-15-m-2000017606 Eksosrør kan være ett alternativ, men det minste jeg finner er 48mm og skaftet det skal over er 28mm og jeg tror minst mulig slakk er greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Januar 21, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2023 Kjemperespons 😁 Løste seg med 25x25 firkant rør fra biltema og litt massasje av håndtaket. Slipedisk er fine greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet Januar 21, 2023 Share Skrevet Januar 21, 2023 Såg først no, igrunn mest nyskjerrig på kva du skal skru på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Januar 22, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2023 😁 vibrasjonsdemper på e90 m47. Motholdsnøkkelen er litt kort. Må forlenge armen så jeg kan spenne i mot noe 25x25 firkantrør passa som ved i ovnen så det ble bare gode greier. Har en latmannsarm på 60cm som etter 100nm skal dra 60+60+30 grader så den må også få litt mer lengde. TurboJens reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå