norbakken Skrevet Januar 24, 2023 Share Skrevet Januar 24, 2023 Hei. Jeg driver og ser på alternativ eksos til min e31 850i. Tyske FOX exhaust systems tilbyr hele eller deler av anlegget til min bil. De skryter av at hele anlegget, inkludert klemmer og alt, er laget i rustfritt stål. Er det noen som har erfarig med disse; passform, lydbilde etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Januar 24, 2023 Share Skrevet Januar 24, 2023 Har ingen erfaring, men har hørt/lest om de, og tror det skal vere grei kvalitet. Hadde personlig ikkje vore redd for å bestille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Januar 24, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2023 1 time siden, BMWE39turbo skrev: Har ingen erfaring, men har hørt/lest om de, og tror det skal vere grei kvalitet. Hadde personlig ikkje vore redd for å bestille. Jeg har også sett noen positive, men overraskende få erfaringer der ute generelt. Videoen syns jeg ikke gir et veldig godt bilde av lyden dessverre, men det virker som et ordentlig firma. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå