Henke87 Skrevet Januar 31, 2023 Share Skrevet Januar 31, 2023 Hei! Noen som kan komme med forslag på hva som kan være feil? Må trykke mange ganger for å låse opp og igjen, noen ganger låser den seg opp av seg selv når jeg er i nærheten. Når jeg setter meg inn så må jeg legge nøkkel på rattstammen for at bilen skal finne nøkkel. Har kjørt diagnose på bilen. Finner ikke ut hvilke komponenter som er ødelagt. Får opp intern minne fullt blant annet? Noen som har noen råd?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 31, 2023 Share Skrevet Januar 31, 2023 Ser for meg defekt håndtak en plass og/eller en antenne. Men kan du ikke lese av feilkoder og legge de ut her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henke87 Skrevet Januar 31, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2023 Noe av det er gammal moro. Ingen av håndtakene reagerer ved berøring. Står ofte lenge og tikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 31, 2023 Share Skrevet Januar 31, 2023 Det ser ut som du har problemer med begge håndtak foran på bilen. Du burde forsøke å koble fra både førerdør håndtak og passasjerdør håndtak. Nå vet ikke jeg om du har CA på bakdørene dine, om du har, så er det vanskelig å vite hvilken dør som er passasjerdør. De andre feilkodene virker å komme fra håndtak som vekker bilen og dermed stopper bilen strømmen til håndtak for å hindre at bilen tappes for strøm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå