Skof1 Skrevet Januar 31, 2023 Share Skrevet Januar 31, 2023 Jeg får ikke opp driftstemperatur på motoren min? (M57-TU2D30) Har testet ut litt div. kjøring nå, og motor temperaturen "krabber" ikke over 60 grade (har også webasto) så jeg regner med at det er termostaten som må byttes, men det er mye "snakk" om hvilken eller alle? også om type/merke på termostaten? Jeg har hørt, bytt alle tre (på motor, egr og oljekjøler?) Noen som har noe erfaring med dette? (Bilen har kun kjørt 109 000km) Hvor mye må jeg regne med at det vil koste å bytte alle termostatene på et verksted? 💸💸💸😱 Temperaturene på motoren på bilde ble målt ved langkjøring på motorvei i -4 grader ute temp. (M/Webasto aktivert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 31, 2023 Share Skrevet Januar 31, 2023 På x5 e70, så er ikke automat termostaten et stort problem, så jeg ville bare droppet den først og fremst. Men de andre to er bare å skifte med en gang. Det er da hoved og EGR jeg snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå